Gridiron blog

Az amerikaifutball itthon és a nagyvilágban, a napi híreken túl. Elemzések, érdekességek.

Facebook

Twitter

Legutóbbi kommentek

2011.01.08. 08:00 playcaller

Az NFL legjobb játékai 2010-ben

Az amerikai FOX televízió megkönnyítette egy kicsit a dolgomat, mivel egy klipbe összegyűjtötte a 10 legjobb play-t az NFL 2010-es szezonjában. Tényleg nem rossz válogatás, de nekem azért volt némi hiányérzetem, ezért én is összeszedtem pár emlékezetes pillanatot az alapszakaszból. A tovább után megtekinthetők a videók és természetesen szavazni is lehet.

Tehát akkor lássuk, hogy az amerikai tévések szerint melyek voltak 2010 legjobb játékai:

Dan Connolly visszahordása kifejezetten tetszett, szeretem ennek a sportnak a meg nem énekelt hőseit, ezért különösen örülök, hogy ilyen is történt tavaly. Moss TD-je klasszikus, Moeaki elkapását nem véletlenül nevezték el az "év elkapásának".

Ám, mint már írtam, nem tejlesen értek egyet minden beválasztottal, nálam azért pár jelenet még befért volna keretbe. Az én listámon a következő play-ek biztos ott lennének, nem feltétlenül ebben a sorrendben.

Polamalu repül (szokás szerint):

Aqib Talib lábbal összekapart interception-je:

Ed Reed a Carolina Panthers ellen leszedte az irányító passzát, majd visszahordás közben átpasszolta azt csapattársának, Dawan Landry-nek, aki így touchdownt tudott szerezni:

Vagy Taylor Mays blokkolt punt után szerzett TD-je:

NFL-ben ritkán látott reverse kickoff visszahordás, amiből Antonio Brown 89 yardos TD-t szerzett:

Ezek rajta vannak nálam a toplistán, bár ezek mellett még  számtalan hihetetlen és jó jelenet volt ebben az alapszakaszban is és még a rájátszás hátra van.

Ha nektek inkább más play tetszett, írjátok meg kommentben és szavazzatok, melyik a legjobb a fentiek közül?

Szólj hozzá!

Címkék: video szavazás nfl amerikaifutball

A bejegyzés trackback címe:

https://gridiron.blog.hu/api/trackback/id/tr122567770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása