Gridiron blog

Az amerikaifutball itthon és a nagyvilágban, a napi híreken túl. Elemzések, érdekességek.

Facebook

Twitter

Legutóbbi kommentek

2011.02.21. 18:48 playcaller

Heti jegyzet - 8. hét

Az eheti menü:

  • AFA bukás
  • EFAF közgyűlés

Sajnos nem volt időm az aréna kupa óta írni, így most gratulálnék minden résztvevő csapatnak, játékosnak és nézőnek, azt hiszem, nagyon jó hangulat volt. Volt meglepetés bőven, szerintem mindenki jól szórakozhatott. Már nem csinálok beszámolót azt hiszem, miután már kicsit aktualitását vesztette az ügy.

Van szerencsére más téma, megmutatom, mi is ragadta meg mostanában a figyelmem:

A korábban már emlegetett Amerikai Football Akadémia úgy néz ki, nem jön össze. Legalábbis nem most. Miután a szövetség megvonta a támogatását, nem sok esélyt láttam a dologra és sajnos igazam lett. Valószínűleg sokat lehetne beszélni arról, hogy miért is alakult így, de a lényegen nem változtatna. A blogon kiposztolt közlemény elég szűkszavú:

Felhívnánk minden érdeklődő és jelentkező figyelmét, hogy sajnálatos okok miatt az AFA - American Football Akadémia - 2011 szeptemberétől NEM kezdi meg munkálatait.

További információkat hamarosan közlünk.

AFA

Nem tartalmaz sok információt ez a pár sor, kíváncsi vagyok később mennyit lehet megtudni az okok hátteréről. Én arra tippelek, hogy nem volt elég jelentkező.

Ettől függetlenül nem lepett meg az, hogy ilyen kimenetele lett a dolognak. Kíváncsi vagyok, lesz-e folytatása ennek a kezdeményezésnek, vagy itt most elhalt a dolog.

 

Ennél érdekesebb a következő téma, a soron következő rendes EFAF közgyűlés. Gondolom nem sokan hallottak róla, gondolom, még kevesebbeket érdekel. Pedig több szempontból is izgalmas lehet.

Először is, a legfontosabb, Magyarországon rendezik! Lehet, hogy mások számára ez már régóta ismert információ, én azonban csak nemrég tudtam meg. Amióta hallottam, azóta is azon gondolkozom, hogy ezt miért külföldről kell megtudnia az embernek. Erre a kérdésemre nem is várok választ, de muszáj volt feltennem. Ne is keresse senki az információt hazai oldalakon, esetleg inkább lengyel és dán focifórumokon vagy most már az EFAF honlapján, miután pénteken ide is kikerült hivatalosan az információ.

Az eseményre 2011. március 26-27-én kerül sor és az előbb linkelt cikk szerint az Országház épületében kerülhet sor a megbeszélésekre.

Ezzel még nincs vége az EFAF-fal kapcsolatos híreknek. A közgyűlés egyik érdekessége az lehet, hogy a dánok bizalmatlansági indítványt adtak be a jelenlegi elnökkel, Robert Huberttel szemben, amiről a közgyűlésen fognak szavazni.

Végiggondolva a fentieket, egyszerűen nem fér a fejembe, hogy ha egyszer idejön a kedvenc sportágunk európai csúcsszervezete két napra értekezni, arról a magyar csapatok miért nem hallottak? (Vagy csak én nem hallottam róla, a csapatok igen.) Illetve tudják-e a magyar csapatok, hogy miket is vitat meg és szavaz meg a szövetség a nevükben a közelgő közgyűlésen. A tagországok jó részében volt vagy lesz 2011 elején szövetségi közgyűlés, ahol gondolom, átbeszélik az európai ügyeket is, nálunk híre sincs. Apropó, nem kellett volna már novemberben közgyűlést tartani?

 

Extra pont: lehet, hogy már sok embernek megvolt, én csak most futottam bele. Ja és készül a div2 power ranking, a héten kikerül.

Szólj hozzá!

Címkék: mafsz amerikaifutball afa efaf

A bejegyzés trackback címe:

https://gridiron.blog.hu/api/trackback/id/tr112650942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása