Gridiron blog

Az amerikaifutball itthon és a nagyvilágban, a napi híreken túl. Elemzések, érdekességek.

Facebook

Twitter

Legutóbbi kommentek

2009.11.16. 23:28 playcaller

Belichick döntése - Update!

Megnéztem újra a tegnap esti meccset. Még mindig nagyon nagy játék volt mindkét oldalról, és megint a Colts nyert. Még mindig úgy vélem helyes döntés volt.

Akárhogy is néztem, szerintem neki kellett menni annak a bizonyos negyedik kísérletnek. A délelőtti posztom óta még nagyobb vita bontakozott ki az amerikai NFL blogokon, pro és kontra elemzve a történteket.

Biztos, hogy nehéz döntés volt, de szerintem ezt kellett választani, abban a helyzetben én sem akartam volna visszadni a labdát Manningéknek. Az pedig, hogy mi lett volna, ha... Nem is érdemes beszélni róla. Az viszont biztos, hogy ez a mérkőzés méltán kerül be az almanachokba.

2 komment

Címkék: patriots nfl new england patriots amerikaifutball afc indianapolis colts colts belichick

A bejegyzés trackback címe:

https://gridiron.blog.hu/api/trackback/id/tr161530736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DKK 2009.11.17. 09:42:28

Üdv itt is!

Nem néztem ki ilyen bevállalós döntést Bill B.-ből, nem ilyennek ismertük korábban. Bezzeg ha sikerült volna, most mindenki az egekig magasztalná.

De hogy is van ez? Ha nekimegyek negyediknek, azzal jelzem, hogy bízom a támadóimban, mert meg tudják csinálni, de mindenki érzi, hogy azért döntök így, mert félek az ellenféltől és nem akarom odaadni a labdát, vagyis nem bízom a védelmemben.

Bár ilyen kaliberű csapatoknál ez biztos nem ilyen bonyolult...

playcaller · http://gridiron.blog.hu/ 2009.11.17. 13:48:25

nos, mint minden döntés elsősorban a következmények alapján ítéltetik meg. Így, hogy elbukta, mindenki arról beszél, hogy nem bízik a defense-ben, és ez még okozhat gondokat így, a Jets meccs előtt. Amúgy meg, szerintem egy ilyen offense-zel neki lehet ennek menni.

ilyen kaliberű csapatoknál ez még bonyolultabb.
süti beállítások módosítása