Gridiron blog

Az amerikaifutball itthon és a nagyvilágban, a napi híreken túl. Elemzések, érdekességek.

Facebook

Twitter

Legutóbbi kommentek

2010.04.08. 13:01 playcaller

Nincs többé ESPN America

Egy hete gyászban van a lelkem. A UPC levette az ESPN America-t a csatorna-kínálatából, mert lejárt a szerződés és a kutya sem nézi. Tudom, hogy ez nem érinti közvetlenül a hazai amerikaifutballt, de ki kell beszélnem magamból. Egy hete nem alszom rendesen és teljesen kivagyok. Csak azért fizettem elő pár éve valami "silver" csomagra, hogy több NFL meccset tudjak nézni és persze az eredeti kommentár sem volt utolsó. Most nem tudom mi lesz. Tudom, hogy hozzá lehet jutni ezekhez a meccsekhez máshogy is, utólag (persze én ilyet sosem tennék, csak hallottam róla, hogy valaki már töltögetett le valahonnan valamit), én jobban szerettem élőben nézni az NFL és NCAA meccseket.

Valamit ki kell találnom, mert így lassan ön- és UPC-pusztító leszek.

11 komment

Címkék: vélemény nfl

A bejegyzés trackback címe:

https://gridiron.blog.hu/api/trackback/id/tr391904117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyszeri Lovag 2010.04.08. 14:26:29

Ne pánikolj. Ha van a lakhelyeden UPC tányéros tv elérhetőség (UPC műholdas), akkor továbbra is lesz ESPN Amerikád. Nekem is csak ez volt az érv az előfizetés mellett, és a kezdeti 5000,- forint helyett, most majd fizetek 3500,- ft / hó díjat.

predoc 2010.04.08. 18:33:36

Szemetek...megölték Kenny-t. :-)))

Hát én is most vettem észre, hogy szakadjon rájuk az ég!!!!
Nem kell letölteni, élőben nézheted a neten, persze egér mozi nagyságban, vagy akkora pixelekkel, mint egy sisak. De legalább lehet nézni mást is mint amit a sport tv-k adnak.

RoboGo' 2010.04.08. 23:22:32

Ez feltehetően üzletpolitikai döntés volt. A Sport1-2 tulajdonosa a Chello Media Group, alias UPC. A két csatorna között nagy az átfedés programkínálatban (NFL, NHL, stb.), így azok a nézők, akik eddig az ESPN-t nézték, most a Sport1-et lesznek kénytelenek nézni, amivel növekszik majd a nézőszám. Semmi nem történt, mint az, hogy a UPC a saját csatornáját preferálta a konkurens helyett. Pl. hasonló okok miatt nem engedi a kábelhálózatára a Digi Sportot sem.

predoc 2010.04.09. 10:31:20

Jaja, csak ez engem rohadtul nem érdekel, mert az ESPN egészen más meccseket adott mint a sport tv, nem egyszer sokkal jobbakat, ráadásul a hétközbeni napokon szinte minden meccsről volt legalább egy elemzés, vagy összefoglaló. Ehhez képest a sport 1-2 nagyon karcsú..... :-(((((

Egyszeri Lovag 2010.04.09. 12:12:47

Még egyszer mondom, lassan, érthetően:

UPC Műholdas tv.

www.upc.hu/pdf/dth_csatornakiosztas.pdf

Ebben továbbra is megtalálható az ESPN adása. És a direct bronze csak 2500,- Ft / hónap.

Miskolcon működik.

predoc 2010.04.10. 09:34:52

@Egyszeri Lovag: még egyszer mondom, lassan, érthetően: egy műemlék épületre nem lehet lavórokat aggatni a falra, vagy a tetőre. Kábel, vagy semmi.
Miskolci erő???? Jó a videó :-)))))

Egyszeri Lovag 2010.04.14. 12:40:45

@predoc: Barátság vége. Ismétlem barátság vége.

predoc 2010.04.14. 20:11:15

Mert???? Nem én kezdtem a kioktatást....
süti beállítások módosítása